poniedziałek, 10 września 2012

something new.

Wrzesień dla leniwych studentów jest miesiącem bardzo pracowitym, dlatego też 90% czasu spędzam w domu nad książkami, jednak żeby się od tego na chwilę oderwać i nie robić sobie samej o to wyrzutów wybrałam sie do sklepu po kilka "niezbędnych" do życia rzeczy- każdy prestekst jest dobry i zawsze prowadzi do zakupienia co nieco więcej bo przecież można przy okazji wstąpić na minutkę do kilku sklepów :)

Więc oto moje dzisiejsze małe co nieco:

 
uwielbiam ten landrynkowy kolor lakieru vipery, który swoją drogą trzyma się nadzwyczaj długo!


Suchy szampon- wyczytałam ostatnio, że stosowany na umyte i wysuszone włosy zwiększa ich objętość oraz ułatwia ich stylizacje, powodując lekkie zmatowienie- postanowiłam więc się przekonać! :)


Pędzelek do smokey eyes. Długo czekałam aż na nowo pojawi się w sieciówce H&M, ten pedzelek nie ma sobie równych. Gorąco polecam!


"Donat" do koczków


gumka z kwiatami- zazwyczaj nie używam tego typu ozdób do włosów, jednak urzekły mnie te kwiatki i głęboko wierzę, że szybko nadarzy się okazja do ich użycia :)

 

jeansowa koszula oraz pasek z klamrą w kształcie piórka- HOUSE


jeansowa koszula, to żadna modowa nowość jednak nie dla mojej szafy; wiele razy przymierzałam się do kupna takiej koszuli, ale zawsze znajdywałam jakieś "ale", a to kolor, a to długość czy krój. Nareszcie znalazlam dla mnie idealną, i jestem pewna, że będę często po nią sięgać! :)


To by było na tyle, pozdrawiam was gorąco i zachęcam do korzystania z ostatnich ciepłych dni!! :)







4 komentarze:

  1. dawno robiłaś zakupy w h&mie? ostatnio nei mogłam znaleźć donata ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam je w poniedziałek. Ja też nie mogłam ich znaleźć, zwłaszcza że byłam w weekend, gdzie masa ludzi nie pozwalała na zobaczenie czegokolwiek, natomiast kiedy wpadłam tuż po otwarciu w poniedziałek same wpadły mi w ręce! Najlepiej zapytaj się pracownika w HMie- on Ci pomoże :)

      Usuń
  2. Ja swojego donata kupiłam w Glitterze więc warto zajrzeć do sklepów z biżuterią i akcesoriami do włosów. Jest w tej samej cenie co ten z H&M.

    Mam dosyć długie i gęste włosy i trochę trudno mi je okiełznać. Zawsze wyjdą mi jakieś pasemka. Ale powalczę z nimi jeszcze bo efekt jest naprawdę ładny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana polecam ci suchy szampon z Batiste. Już jutro do wygrania u mnie;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń