wtorek, 15 stycznia 2013

Something, something.

Dłużej mnie tu nie było, niż byłam. Niemniej jednak ostatnimi czasy jakoś mi się przypomniało o tym miejscu. Postanowiłam napisać posta. O czym? No właśnie, chyba tak o niczym. Twórcze to strasznie :)

Z rzeczy bieżących- mamy ostrą zimę i mamy nowy rok. Nowy rok, noworoczne postanowienia, nic bardziej mylnego. W tym roku się zbuntowałam i postanowiłam nie postanawiać nic, nakazuje sobie by 2013 był wolny od nakazów, beztroski no i może trochę lepszy niż poprzedni.


 




A na koniec świetny kawałek i coś nie coś, czego coś więcej w przyszłości :)



4 komentarze:

  1. Oh my goodness what a gorgeous dog! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesek jest cudny! Taaaki kochany! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute pup! Loevely blog. Keep up the good work!

    OdpowiedzUsuń